Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Назва: Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти
Автори: Заболотна, Оксана Адольфівна
Ключові слова: шкільна альтернативна освіта
порівняльно-педагогічне дослідження
контент-аналіз
методи педагогічного дослідження
Дата публікації: 2015
Видавництво: К.: Педагогічна думка
Бібліографічний опис: Заболотна О. А. Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти / Оксана Адольфівна // Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів: хрестоматія / авторський коллектив. – 2015. – Том 1. – С. 103-115
Серія/номер: УДК 37.018
Короткий огляд (реферат): У статті описано методологічні моделі опрацювання проблеми альтернативної освіти у порівняльному аспекті. Описано феномен альтернативної освіти та погляди науковців стосовно нього. Подано характеристику рівнів дослідження. До кожного рівня подано підходящі методи дослідження та обгрунтовано доцільність їх використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні напрями розвитку.pdf7,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.