Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Назва: АНАЛІЗ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: аналіз підручника з англійської мови
критерії рівня організації матеріалу
схема аналізу
етапи оцінювання підручника
комунікативно-діяльнісний підхід
особистісно орієнтований підхід
інтернаціоналізація освітнього простору
Дата публікації: 2014
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.,
Бібліографічний опис: 1. Аналіз змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору / Т. В. Капелюшна // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – № 4 (22). – С. 129–135.
Серія/номер: УДК 811.111(07)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду питання аналізу змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Автор переконаний, що детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка з існуючими європейськими та американськими моделями підручникотворення. Це може стати основою для їхнього подальшого вдосконалення за умови врахування комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу а також вимог інтернаціоналізації мовної освіти. Автором запропоновані етапи, критерії оцінювання та схема аналізу шкільних підручників з англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капелюшна стаття 2.pdf427,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.