Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4191
Назва: Формування і вибір конкурентної стратегії підприємства
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Ключові слова: конкурентна стратегія
підприємство
стратегічне управління
матриця БКГ
частка ринку
темп росту продаж
позиціонування
конкурент
ризик
конкурентне середовище
Дата публікації: 15-лис-2015
Видавництво: Видавництво «Київський міжнародний університет»
Бібліографічний опис: Білошкурська Н.В. Формування і вибір конкурентної стратегії підприємства / Н.В. Білошкурська // Економічна стратегія розвитку України в умовах сучасних геополітичних викликів : [збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 23 жовтня 2015 року] / за ред. Н. П. Резнік. – Київ : КиМУ, 2015. – С. 25-28.
Серія/номер: УДК;339.13
ISBN;978-617-651-121-2
Короткий огляд (реферат): Автором проведено формування і вибір конкурентної стратегії ПрАТ «Уманська сільгосптехніка» за результатами позиціонування його конкурентного становища на матриці Бостонської консалтингової групи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4191
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuv_vybir_konk_strat.pdf396,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.