Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955
Назва: | Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | Ефективні шляхи Навчання Наступність Навчальна взаємодія Дошкільна освіта Початкова освіта Виховна робота Спеціальна підготовка школярів Освітньо-розвиваюче середовище Процес |
Дата публікації: | 22-кві-2016 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Коберник Г. Ефективні шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової шкільної освіти / Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 22 квітня 2016 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. ‒ Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 49-53 |
Серія/номер: | УДК;372 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення стану питання в теорії та практиці показує, що наступність найчастіше розуміється вузько і часто розглядається як інформативна підготовка дитини до нової сходинки в освіті, як освоєння змісту шкільних курсів, що призводить до несформованості готовності до школи негативно відбивається на успішності навчання дитини, комфортності його перебування в класі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4955 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Efekty`vni shlyaxy` realizaciyi nastupnosti doshkil`noyi ta pochatkovoyi shkil`noyi osvity`.pdf | 283,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.