Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 50.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ІНТЕРНЕТКожухівська, Раїса Борисівна
2014РАЗВИТИЕ УКРАИНСКОГО РЫНКА РЕКЛАМЫ НА ОСНОВАНИИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНТЕРНЕТ-КОММУНИКАЦИЙКожухівська, Раїса Борисівна
2015-12Управління рекламною діяльністю підприємств туристичної індустріїПодзігун, Світлана Миколаївна
2015Специфіка використання маркетингу та менеджменту якості у ресторанному бізнесіКожухівська, Раїса Борисівна
2015-02-26Фактори і критерії маркетингового ціноутворенняБілошкурська, Наталія Володимирівна
2015Формирование рекламной деятельности на рынке туристических услуг в условиях глобализации экономикиКожухівська, Раїса Борисівна
2018-05-11МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЇЇ СУБ’ЄКТІВКороль, Інна Володимирівна
2020Сучасні тенденції маркетингу в туристичному бізнесіМатушко, Анна Андріївна; Цимбалюк, Юлія
2019Навчально-методичний посібник "ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ"Гарматюк, Олена Валентинівна
2020Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіонуКирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна