Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551
Назва: | ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ |
Інші назви: | Psychological and pedagogical features of individual learning the History of Mathematics |
Автори: | Годованюк, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | індивідуальне навчання особистість індивідуальність навчально-пізнавальна діяльність історія математики |
Дата публікації: | 25-жов-2013 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету. – Черкаси, 2010. – Вип. 191. – Ч. ІV. – С. 14-19. |
Серія/номер: | УДК 51(09)(07); |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються психолого-педагогічні особливості та структура індивідуального навчання історії математики в педагогічному університеті. Досліджуються різні підходи до трактування понять «особистість» і «індивідуальність». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОДОВАНЮК_10.pdf | 235,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.