Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/739
Назва: | СОЦІАЛІЗУЮЧА ФУНКЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | соціалізація, інклюзивна освіта, учитель початкових класів, функції професійної діяльності. |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2011. – Випуск 39. – Частина 1. - С.23-30. |
Серія/номер: | УДК.378; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто такі внутрішньо-психологічні механізми соціалізації особистості, як імпринтинг, екзистенційний натиск, наслідування, ідентифікація й рефлексія і в цьому контексті з’ясовано сутність соціалізуючої функції професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/739 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SOZIALISUZA.pdf | 149,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.