Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КВАЗІПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | квазіпрофесійна підготовка, майбутній учитель початкової школи, професійна діяльність, освітня інклюзія |
Issue Date: | 25-May-2013 |
Publisher: | Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука». - София: «Бял ГРАД-БГ»ООД, 2013. - Т. 22. Педагогически науки. - С. 59-62. |
Abstract: | Моделювання цілісного змісту майбутньої, максимально наближеної до реальної професійно-практичної педагогічної діяльності, є основою квазіпрофесійної підготовки студентів. Завдяки такому моделюванню професійна підготовка майбутнього вчителя початкової інклюзивної школи набуває ознак предметної реалізації принципів зв’язку теорії й практики, єдності навчання, виховання й розвитку. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/889 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KVASIPROF_tesy.pdf | 102,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.