Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9119
Title: РЕЗУЛьТАТИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ У КАНАДСьКИХ ШКОЛАХ
Authors: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Keywords: Двомовна освіта
франкомовні студенти
Issue Date: 2018
Publisher: Київ
Citation: Павлюк В. Результати використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання / В. Павлюк // Наукова молодь-2017: матеріали V Всеукраїнської науково- практичної конференції (14 грудня 2017 року, м. Київ). – Київ, 2017.-С 62-64
Abstract: Двомовна освіта набуває особливого значення в усьому світі. Зокрема, у Канаді існують двомовні програми, нокшталт програмі занурення у вивчення французької мови в якості другої мови в початкових і середніх школах.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9119
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
REZUL`TATY` VY`KORY`STANNYa METODU PREDMETNO-MOVNOGO.pdf84,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.