Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9661
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Автори: Семчук, Світлана Іванівна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи.
Дата публікації: лис-2018
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті подано наукове обґрунтування компетентнісного підходу як основи формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Визначено багатоаспектність поняття «інформаційна компетентність». Розкрито сутність, структуру та складові інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено групи завдань, які пов’язані з проблемою формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та знаходять своє відображення в функціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9661
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Семчук Б.І. Умань 2018 (листопад).docx16,91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.