Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-11-22T12:05:35Z-
dc.date.available2019-11-22T12:05:35Z-
dc.date.issued2018-11-22-
dc.identifier.citationTkachuk, H. Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process // Proceedings of XХХV International scientific conference «The overall development of the modern world». Morrisville, Lulu Press., 2018. 22 November 2018. PP. 75-79. URL: http://www.iscience.me/2018/11/2211.htmluk_UA
dc.identifier.issn978-0-359-24561-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269-
dc.description.abstractУ статті описано соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес. Визначено, що вирішальними факторами впровадження змішаного навчання у освітніх закладах країн світу є інноваційна активність суб’єктів освіти та науки та безперервне інноваційно-технологічне оновлення усіх сфер суспільства. Охарактеризовано такі показники інноваційної активності як рівень доступу до ІКТ, інтенсивність використання ІКТ у суспільстві, знання і навички у сфері ІКТ.uk_UA
dc.publisherLulu Pressuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectсоціально-економічні передумовиuk_UA
dc.subjectінноваційна активністьuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleSocial and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational processuk_UA
dc.title.alternativeСоціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процесuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Універсум2018-міжнар.pdf178,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.