Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
Title: Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process
Other Titles: Соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Keywords: змішане навчання
ІКТ
соціально-економічні передумови
інноваційна активність
цифрові технології
Issue Date: 22-Nov-2018
Publisher: Lulu Press
Citation: Tkachuk, H. Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process // Proceedings of XХХV International scientific conference «The overall development of the modern world». Morrisville, Lulu Press., 2018. 22 November 2018. PP. 75-79. URL: http://www.iscience.me/2018/11/2211.html
Abstract: У статті описано соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес. Визначено, що вирішальними факторами впровадження змішаного навчання у освітніх закладах країн світу є інноваційна активність суб’єктів освіти та науки та безперервне інноваційно-технологічне оновлення усіх сфер суспільства. Охарактеризовано такі показники інноваційної активності як рівень доступу до ІКТ, інтенсивність використання ІКТ у суспільстві, знання і навички у сфері ІКТ.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
ISSN: 978-0-359-24561-1
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Універсум2018-міжнар.pdf178,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.