Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
Title: | Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process |
Other Titles: | Соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес |
Authors: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Keywords: | змішане навчання ІКТ соціально-економічні передумови інноваційна активність цифрові технології |
Issue Date: | 22-Nov-2018 |
Publisher: | Lulu Press |
Citation: | Tkachuk, H. Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process // Proceedings of XХХV International scientific conference «The overall development of the modern world». Morrisville, Lulu Press., 2018. 22 November 2018. PP. 75-79. URL: http://www.iscience.me/2018/11/2211.html |
Abstract: | У статті описано соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес. Визначено, що вирішальними факторами впровадження змішаного навчання у освітніх закладах країн світу є інноваційна активність суб’єктів освіти та науки та безперервне інноваційно-технологічне оновлення усіх сфер суспільства. Охарактеризовано такі показники інноваційної активності як рівень доступу до ІКТ, інтенсивність використання ІКТ у суспільстві, знання і навички у сфері ІКТ. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269 |
ISSN: | 978-0-359-24561-1 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Універсум2018-міжнар.pdf | 178,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.