Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11270
Title: Змішане навчання як інноваційна форма організації освітнього процесу
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Keywords: ІКТ
комп’ютерно-орієнтоване навчання
змішане навчання
інноваційна форма
Issue Date: 11-Oct-2019
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: 3. Ткачук Г.В. Змішане навчання як інноваційна форма організації освітнього процесу: Матеріали П’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи», м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року. С.234-236.
Abstract: Нині більшість закладів вищої освіти притримується традиційних форм організації навчання, проте процеси інформатизації та повсюдної комп’ютеризації навчальних закладів є незворотними і передбачають суттєві зміни організаційних форм Рівень розвитку засобів ІКТ та активне впровадження комп’ютерно-орієнтованого навчання вказують на те, що цифрова освіта стає традиційним способом отримання знань серед більшості країн світу [1]. Упровадження комп’ютерно-орієнтованого навчання та, як наслідок, змішаного навчання значно прискориться за умов інноваційної активності освітніх і наукових суб’єктів, постійного оновлення інноваційно-технологічного забезпечення усіх сфер людської діяльності, активного використання цифрових технологій і мережі Інтернет. У системі вищої педагогічної освіти України впровадження технології змішаного навчання має фрагментарний характер і не базується на комплексному науковому та методичному забезпеченні. Аналіз наукових праць і методичного досвіду свідчить про те, що змішане навчання продовжує свій розвиток у закладах вищої освіти та стає домінантною освітньою технологією у процесі підготовки фахівців.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11270
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Умань2019-міжнар.pdf235,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.