Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11270
Title: | Змішане навчання як інноваційна форма організації освітнього процесу |
Authors: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Keywords: | ІКТ комп’ютерно-орієнтоване навчання змішане навчання інноваційна форма |
Issue Date: | 11-Oct-2019 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | 3. Ткачук Г.В. Змішане навчання як інноваційна форма організації освітнього процесу: Матеріали П’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи», м. Умань, 11–12 жовтня 2019 року. С.234-236. |
Abstract: | Нині більшість закладів вищої освіти притримується традиційних форм організації навчання, проте процеси інформатизації та повсюдної комп’ютеризації навчальних закладів є незворотними і передбачають суттєві зміни організаційних форм Рівень розвитку засобів ІКТ та активне впровадження комп’ютерно-орієнтованого навчання вказують на те, що цифрова освіта стає традиційним способом отримання знань серед більшості країн світу [1]. Упровадження комп’ютерно-орієнтованого навчання та, як наслідок, змішаного навчання значно прискориться за умов інноваційної активності освітніх і наукових суб’єктів, постійного оновлення інноваційно-технологічного забезпечення усіх сфер людської діяльності, активного використання цифрових технологій і мережі Інтернет. У системі вищої педагогічної освіти України впровадження технології змішаного навчання має фрагментарний характер і не базується на комплексному науковому та методичному забезпеченні. Аналіз наукових праць і методичного досвіду свідчить про те, що змішане навчання продовжує свій розвиток у закладах вищої освіти та стає домінантною освітньою технологією у процесі підготовки фахівців. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11270 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Умань2019-міжнар.pdf | 235,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.