Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426
Title: STONEHENGE: SCIENTIFIC INTERPRETATION
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: Stonehenge
education
history
England
school
Issue Date: Nov-2019
Publisher: "OMIDA"
Citation: 3. Литвиненко В.Ю. Stonehenge: scientific interpretation. Мова та мовлення: лінгвокультурологічний, комунікативний та дидактичний аспекти: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції, (Кам’янець- Подільський, 20-21 листопада 2019 р.)
Abstract: The object of the research is the phenomenon of Stonehenge. The subject of the research is the existing theories of the Stonehenge's origin and peculiarities of its importance for society.
Description: After completing a series of studies and analyzing the above information, I came to the conclusion that Stonehenge has not only one purpose. The problem is that Stonehenge is a colossal building of that time, and for building it people have to get a great motivation (motive). Is it for science? Of course, it is a wonderful idea, but based on society's experience and some historical proofs the authorities and people are not going to spend the budget and resources on the development of science.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11426
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвиненко В.Ю._Тези.pdfУ публікаціях проаналізовано використання технічних засобів навчання, а саме інтерактивної дошки при викладанні іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах України.346,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.