Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11997
Title: | Динаміка розвитку педагогічної майстерності та взаємодія факторів її формування |
Authors: | Козій, Ольга Михайлівна Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | акмеологія ability майбутній учитель фізичної культури здібності заклади вищої освіти професійна підготовка institutions of higher education future teacher of physical culture vocational training acmeology |
Issue Date: | Jan-2020 |
Publisher: | Науковий часописНПУ імені М.П. Драгоманова |
Citation: | Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наук. праць / За ред. О.В.Тимошенка. К.: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. – Вип. 1 (121) 20. – с. 114 (с.34 – 39) |
Series/Report no.: | УДК;[378.016:796.011.3]:37.013 DOI;10.31392/NPU-nc.series 15/2019.1(121)20.07 |
Abstract: | Педагогічна майстерність є складовою як загальної професійної підготовки учителя будь-якого фаху, так і високим ступенем його галузевої компетенції. У культурології, теорії творчості й педагогіці в тому числі є якісна тріада "діяльність- майстерність- мистецтво". Екстраполюючи на дидактичну площину ЗВО, її можна сформулювати таким чином"здатність- здібності- навчання- розпланована реалізація (діяльність)- планово-ситуативна (імпровізаційно-регламентована) діяльність або майстерність". Тобто основна відмінність між студентом-відмінником і студентом, який володіє педагогічною майстерністю, в тому, що перший у своїй виробничій практиці підходить до вирішення педагогічних ситуацій більш конструктивно, стандартизовано, тоді як інший - ситуативно, інтуїтивно і більш креативно. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11997 |
ISSN: | 2311-2220 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
друк. НЧ_серия 15_січень 2020 з обкл (1).pdf | 8,43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.