Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12677
Назва: Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери України
Автори: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетинг
туристична сфера
прогнозування
планування
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Бовкун О. А. Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери України. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 179–182
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день, в умовах сучасної ринкової ситуації з яскраво вираженою жорсткою конкуренцією, важливе значення для суб’єктів господарювання туристичної галузі України має ефективна реалізація поставлених цілей, завдань, принципів розвитку туристичних підприємств, а також формування успішної системи стратегічно-маркетингового планування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12677
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конференції Умань 30-31 травня 2019.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.