Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13108
Title: | ПРОБЛЕМНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ЗАДАНИЯ ДЛЯ РАЗВИТИЯ НАВЫКОВ ПИСЬМА |
Authors: | Сушкевич, Ольга Валентинівна |
Keywords: | проблемно-орієнтовані завдання навички письма аудіювання англійська мова |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Ольга Сушкевич. Проблемно-ориентированые задания для развития навыков письма. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 234-238. |
Series/Report no.: | УДК;81.115+81'276.11 |
Abstract: | Сучасне заняття англійської мови має на увазі активне включення таких мовних ситуацій, які викликали б жвавий інтерес студентів, зачіпаючи злободенні теми і проблеми розвитку суспільства, а також їх щоденне життя, мрії і прагнення, плани на майбутнє. У свою чергу, мовна ситуація, представлена у вигляді проблемно-орієнтованого завдання, яка не зводитися до заучування і вживання тих чи інших кліше, виразів і структур. Навпаки, вона повинна викликати активне сприйняття студента, генерування думок і ідей і, що особливо важливо на старших етапах навчання, коли амбітність і максималізм невпинно диктують рух вперед до нових цілей і досягнення. Таким чином, введення проблемно-орієнтованих завдань під час виконання письмових робіт стає доцільним і виправданим, оскільки визначає комплексний підхід до вирішення поставленого завдання, викликає дослідницький інтерес, а також безпосередньо задіє і інші мовні навички (говоріння - під час обговорення проблеми в групі; читання - збираючи та аналізуючи необхідні дані для вирішення завдання; навичок - слухаючи думку експертів, і т.д.). |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13108 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сушкевич_тези.pdf | 225,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.