Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784
Назва: РОЛЬ ОБРАЗНИХ ЗАСОБІВ МОВЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
Автори: Прокоф'єв, Геннадій Леонідович
Ключові слова: комунікативна компетенція
інтерпретація значення
непрямі засоби спілкування
дозування непрямих засобів спілкування
структура навчального процесу
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Прокоф’єв Г. Л. Роль образних засобів мовлення в структурі іншомовної комунікативної компетенції. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали матеріали IV міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. C. 227–229.
Серія/номер: УДК;37:001.895(477+100)(06) І-66
Короткий огляд (реферат): Успішне використання непрямих засобів зв’язку між комунікантами передбачає існування певного системного контексту передачі та інтерпретації значення. Інформація про його закономірності та складові є частиною фонових знань носіїв мови, їх комунікативної компетенції – уміння доречно та ефективно використовувати мову у мінливих умовах спілкування. Гумор, іронія, метафора, гіпербола, натяки, які постійно присутні у спілкуванні носіїв мови, слід вважати одночасно інструментами та важливою частиною змісту навчання іноземних мов. Актуальним є питання «дозування» непрямих засобів спілкування в структурі навчального процесу в залежності від рівня володіння мовою, етапу її вивчення, характеру матеріалу, структури заняття, вікових особливостей слухачів, мети навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Умань.pdf890,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.