Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784
Назва: | РОЛЬ ОБРАЗНИХ ЗАСОБІВ МОВЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ |
Автори: | Прокоф'єв, Геннадій Леонідович |
Ключові слова: | комунікативна компетенція інтерпретація значення непрямі засоби спілкування дозування непрямих засобів спілкування структура навчального процесу |
Дата публікації: | кві-2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Прокоф’єв Г. Л. Роль образних засобів мовлення в структурі іншомовної комунікативної компетенції. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали матеріали IV міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. C. 227–229. |
Серія/номер: | УДК;37:001.895(477+100)(06) І-66 |
Короткий огляд (реферат): | Успішне використання непрямих засобів зв’язку між комунікантами передбачає існування певного системного контексту передачі та інтерпретації значення. Інформація про його закономірності та складові є частиною фонових знань носіїв мови, їх комунікативної компетенції – уміння доречно та ефективно використовувати мову у мінливих умовах спілкування. Гумор, іронія, метафора, гіпербола, натяки, які постійно присутні у спілкуванні носіїв мови, слід вважати одночасно інструментами та важливою частиною змісту навчання іноземних мов. Актуальним є питання «дозування» непрямих засобів спілкування в структурі навчального процесу в залежності від рівня володіння мовою, етапу її вивчення, характеру матеріалу, структури заняття, вікових особливостей слухачів, мети навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань.pdf | 890,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.