Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391
Назва: Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі
Інші назви: Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі
Автори: Пічкур, Микола Олександрович
Сотська, Галина Іванівна
Демченко, Ірина Іванівна
Король, Анатолій Миколайович
Гордаш, Андрій Миколайович
Ключові слова: Педагогіка
митець
інформаційне покоління
класичне образотворче мистецтво
цифрове образотворче мистецтво
вища школа
арт-педагогіка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України''
Бібліографічний опис: Пічкур М. О., Сотська Г. І., Демченко І. І., Король А. М., Гордаш А. М. Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України'' 2020. Т. 79. № 5. С. 296–312.
Серія/номер: УДК;378:[028.42: 028.63]:85:7.072.2
Короткий огляд (реферат): У статті в історичній ретроспективі розглянуто цінності традиційних та інноваційних студій образотворення різних поколінь митців, серед яких визначено особливості генерації творців художніх артефактів інформаційного світу. Розкрито ґенезу становлення цифрової арт-практики та виявлено її вплив на оновлення усталеної класифікації системи образотворчого мистецтва творами цифрового формату різних видів і жанрів, що виконуються технічним, автоматизованим чи штучним способом. З’ясовано, що в умовах інформатизації і цифровізації образотворчого мистецтва розширюються межі художнього любительства як фактора розмивання професійного і профанного в особистості митця. Для подолання цього негативу йому доцільно володіти традиційним і цифровим образно-виразним інструментарієм. Доведено, що поліпарадигмальна за своєю сутністю образотворча підготовка фахівців мистецького профілю в закладах вищої освіти має бути спрямованою на спадкоємність та органічний синтез класичної і цифрової парадигми її функціонування. У тезаурусі мистецької освіти до наукового обігу запропоновано новий термін «цифрова парадигма образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі» для позначення специфіки арт-педагогічного процесу організації продуктивної навчально-творчої діяльності студентів на основі комплексного опанування графічної, живописної, формотворної і композиційної грамоти з метою досягнення необхідного і достатнього рівня творчої компетентності та основ художньої майстерності продукування творів електронного формату. Обґрунтовано методологію цифрової артпедагогіки, що охоплює принципи гуманізму, креативності, міждисциплінарної інтеграції, рефлексії та постійного пошуку і застосування ефективних методів подолання негативів інформаційного середовища.
Опис: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2927/1726
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391
ISSN: 2076-8184
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
MITEZ_20_SS.pdf310,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.