Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673
Назва: | Інноваційні методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | Інновації діти старшого дошкільного віку культура поведінки дошкільний вік |
Дата публікації: | бер-2021 |
Видавництво: | Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [головред. Малишевська І. І.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. – 219 с. |
Серія/номер: | УДК 376-056(06); |
Короткий огляд (реферат): | Одним із визначальних чинників забезпечення всебічногорозвитку дитини є формування змісту виховання з урахуванням вимогчасу і тенденцій суспільного розвитку. Вимоги сучасного закладудошкільної освіти орієнтують підготовку дошкільників на всебічнестановлення, зокрема на розвиток їх культури поведінки в аспектіінноваційних підходів до організації виховної роботи. |
Опис: | Використання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховнийпроцес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу,формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник інкюзія 25.03.2021 редагований.pdf | використання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховний процес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу, формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей. | 1,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.