Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14948
Назва: Метод моделювання як інтеграційний базис математичної підготовки вчителів природничих дисциплін
Автори: Дудик, Михайло Володимирович
Максюта, Дмитро Ігорович
Ключові слова: метод моделювання
математична підготовка
природничі науки
математичні методи
середня освіта
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: Умань : Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Дудик М.В., Максюта Д.І. Метод моделювання як інтеграційний базис математичної підготовки вчителів природничих дисциплін. Сучасні фізичні знання як основа інтеграції змісту шкільної природничої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 24-25 листопада 2021 р.). Умань, 2021. С. 129-133.
Серія/номер: УДК 37.016:53(06);
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості формування змісту програми дисципліни "Математичні методи природничих наук" в рамках блоку дисциплін вільного вибору студентів спеціальності Середня освіта (Природничі науки). Обгрунтовано використання методу моделювання як об’єднуючого базису, навколо якого доцільно розвивати формування змісту дисципліни.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1u17yck38e3xAL5exy207fhI0081TdUEs/view?usp=sharing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14948
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Дудик, Максюта IX-2021.pdf467,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.