Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15064
Назва: Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина
Автори: Бондаренко, Тетяна Володимирівна
Стеценко, Володимир Петрович
Ключові слова: історія педагогіки
шкільне просвітництво
історія освіти
Дата публікації: 25-лют-2020
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Бондаренко Т.В., Стеценко В.П. Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2020. Вип. 1(1). С. 23-31
Серія/номер: УДК;37(477.46)(09)
Короткий огляд (реферат): У статті, на основі широкого архівного та документального матеріалу, історико-педагогічної літератури, описано період становлення, соціокультурний вплив рухів реформ на розвиток освітньої діяльності в контексті життєвого циклу типової сільської школи села Іскрене (Черкащина). Хронологічні межі нашого дослідження стосуються другої половини ХІХ – початку ХХ століття, для яких характерні суттєві реформаторські зміни та перетворення в галузі освіти.
Опис: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/204098
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15064
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
204098-Текст статті-457811-1-10-20200527 (1).pdf741,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.