Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15064
Назва: | Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина |
Автори: | Бондаренко, Тетяна Володимирівна Стеценко, Володимир Петрович |
Ключові слова: | історія педагогіки шкільне просвітництво історія освіти |
Дата публікації: | 25-лют-2020 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Бондаренко Т.В., Стеценко В.П. Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2020. Вип. 1(1). С. 23-31 |
Серія/номер: | УДК;37(477.46)(09) |
Короткий огляд (реферат): | У статті, на основі широкого архівного та документального матеріалу, історико-педагогічної літератури, описано період становлення, соціокультурний вплив рухів реформ на розвиток освітньої діяльності в контексті життєвого циклу типової сільської школи села Іскрене (Черкащина). Хронологічні межі нашого дослідження стосуються другої половини ХІХ – початку ХХ століття, для яких характерні суттєві реформаторські зміни та перетворення в галузі освіти. |
Опис: | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/204098 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15064 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
204098-Текст статті-457811-1-10-20200527 (1).pdf | 741,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.