Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15072
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІК ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Автори: Медведєва, Марія Олександрівна
Ключові слова: тайм-менеджмент
організація освітнього процесу
здобувачі вищої освіти
хронофаги
планування часу
матриця Ейзенхауера
SMART/ER
GROW
SCORE
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Věda a perspektivy
Бібліографічний опис: Медведєва М.О. Використання технік тайм-менеджменту для організації ефективної роботи здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану. Věda a perspektivy. 2022. № 11(8). С.178–189.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні, коли наша держава чиніть супротив збройній агресії росії, організовувати освітній процес не просто. Повітряні тривоги, масові відключення електроенергії, загальний психічний та емоційний стани не дають змоги повноцінно налаштуватися на навчання. Особливо складно це зробити здобувачам вищої освіти, адже вони самі відповідають за власну траєкторію навчання, керуючись більшою мірою внутрішніми мотивами, а не зовнішніми. Проведенні опитування серед здобувачів вищої освіти у період воєнного стану показало, що більшості респондентів важко налаштуватися на навчання, сконцентруватися на головних завданнях, засинати, весь вільний час використовується для перегляду новин, а час проведений у бомбосховищах витрачається на зв'язок із друзями та рідними, щоб переконатися, що у них все добре. Зрозуміло, що за таких умов важко організувати свій робочий день. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є використання технік тайм-менеджменту. На сьогодні, щоб сучасний здобувач освіти був успішним він має вміти ефективно організовувати свій час. Адже в наших реаліях, коли навчання здебільшого проходить дистанційно, багато факторів відволікають від основних завдань, які він має реалізувати для досягнення основної мети освітнього процесу. Досягнути успіху можливо використовуючи методики управління власним часом – тайм-менеджменту. Використання технік тайм-менеджменту дозволить здобувачу освіти підтримувати баланс між навчанням, роботою та особистим життям. У статті розкриті сучасні техніки тайм-менеджменту, які будь ефективними саме для здобувачів вищої освіти. Виділено поняття хронофагів та поради як з ними боротися. Описані техніки тайм-менеджменту: «10-10-10», правило «2 хвилин», принцип «60/40» та інші. Запропоновані техніки для ефективного планування часу, полягають у правильній постановці цілей та завдань. Зокрема, поїдання слона по частинах, правило жаби, упорядкованість у всьому, очищення від сміття, ввічлива відмова, правило відпочинку та інші. Також описані моделі для правильної постановки мети: SMART/ER, GROW та SCORE. Підкреслено, що незважаючи на важкий час, який переживає наша держава та наше суспільство, одним із головних завдань викладача є допомогти здобувачу освіти налаштуватися на освітній процес та здійснювати його ефективно. Моральна підтримка, поради з організації власного часу, правильної постановки цілей та завдань допоможуть здобувачам освіти розставити пріоритети і бути більш успішними у навчанні, роботі й особистому житті.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15072
ISSN: 2695-1584
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
11(18) м〓жнароднии〓.pdf5,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.