Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149
Назва: | САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Автори: | Дука, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | діти дошкільного віку самоставлення моційно-ціннісне ставлення дошкільника до самого себе самооцінка самоповага ціннісні орієнтації |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Věda a perspektivy |
Бібліографічний опис: | Дука Т. М. САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Věda a perspektivy. № 8(15). 2022. С. 93–105. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається сутність поняття «самоставлення особистості», його структуру, яка включає в себе такі компоненти: когнітивний, емоційний та повединковий. Визначено основні критерії емоційно-ціннісного ставлення особистості до самої себе, до яких належать: самооцінка, воля, самоповага, прийняття себе і ставлення особистості до свого соціального «Я». Встановлено, що важливим періодом становлення самоставлення дитини є дошкільний вік.Охарактеризовано процес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Уза гальнено, що недостатня сформованість таких умінь дитини, як адекватна оцінка результатів власної діяльності, поведінки та своєї особистості в цілому, вміння здійснити елементарний вибір і прийняти власне рішення, спроможність виявляти свої почуття на повну силу, здатність бачити свої позитивні і негативні якості, вже у дошкільному віці призводить до виникнення низки проблем у становленні особистості дитини на наступному етапі її розвитку.Емпірично досліджено індивідуальні особливості само ставлення старших дошкільників і визначено показники складових самоставлення (самооцінка, самоповага, прийняття себе, соціальне «Я», вольова регуляція).З’ясовано, що становлення самоставлення старших дошкільників залежить не тільки від взаємодії зі своїми батьками, а й від стилю спілкування вихователів, характеру міжособистісної взаємодії з однолітками та особливостей внутрішнього світу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2341-Текст статті-2351-1-10-20220825.pdf | 246,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.