Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264
Назва: ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: реклама
механізми впливу
технології впливу
особистість
Дата публікації: 2022
Видавництво: MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022.
Бібліографічний опис: Шеленкова Н. Л. Психоаналітичний метод психологічного впливу в рекламі. The 11 th International scientific and practical conference “Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects” (April 24-26, 2022) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. С.260-262.
Короткий огляд (реферат): Реклама здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на споживачів, спонукаючи їх до певних дій. Вона прямо чи опосередковано впливає на споживача, його свідомість і підсвідомість, його думки, погляди, ставлення і, таким чином, формує певну споживчу поведінку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PSYKhOANALITYChNYI_METOD_PSYKhOLOHIChNOHO_VPLYVU_V_REKLAMI.pdf4,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.