Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864
Назва: Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану
Автори: Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: конкурентні переваги
підприємства
ринкове середовище
маркетингові стратегії
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Корнієнко Т. О. Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 49.
Серія/номер: УДК;339.138:631.11:005.332.4
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню суті та ролі маркетингових стратегій у формуванні конкурентних пере ваг підприємств в умовах воєнного стану. Визначено, що одним із ключових факторів успіху діяльності ві тчизняних підприємств у ринковому просторі є рівень їх конкурентоспроможності, теоретичні аспекти якого ґрунтуються на розумінні конкурентних переваг. Обґрунтовано основні засади щодо формування маркетин гових стратегій конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Проаналізовано діяльність підприємств усіх регіонів країни в умовах воєнного стану. Доведено, що методи підвищення результативності маркетингових стратегій підприємств у частині досягнення конкурентних переваг ґрунтуються на їх ефективній оцінці, яка повинна здійснюватися за використанням комплексного врахування чинників ринкового середовища, а також ризиків та загроз.
Опис: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Корнієнко_стаття.pdf184,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.