Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15930
Назва: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ
Інші назви: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ
Автори: Декарчук, Сергій Олександрович
Ключові слова: електронний посібник
матеріально-технічна база
виклики сьогодення
професійне осмислення
академічна доброчесність
навчальна сфера
доцільна інформація
засіб навчання
Дата публікації: 15-кві-2023
Видавництво: Наукові перспективи
Бібліографічний опис: Декарчук С.О.. Методичні основи підготовки майбутніх учителів до розробки та впровадження електронних посібників. Наукові інновації та передові технології. Серія: Педагогіка. 2023. Вип. 4(18). С. 371-380. DOI:https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-4(18)-371-379
Короткий огляд (реферат): Дивлячись на стрімкий розвиток сучасної літератури, методичного забезпечення, розвиток штучного інтелекту та й взагалі принципів створення посібників стає зрозуміло, що кількість невирішених питань збільшується, як і кількість досліджень та дослідників, які пропонують свої методи вирішення. Загальними проблемами у розробці електронних посібників вважають: відсутність матеріально-технічної бази, відсутність можливості виходу в Інтернет в будь-якій точці, питання підготовки компетентних авторів, питання академічної доброчесності, рівень комп'ютеризації навчальних закладів, умови, принципи та засоби впровадження медійних засобів, коректність, точність подання викладу інформації, інтерактивність, доступність. Подальше створення та застосування, зважаючи на проблеми, під час освітнього процесу електронних підручників, посібників, додатків допоможе розвитку самостійницької, пошукової, науково-дослідної діяльності здобувачів, їх мотивації та практичному застосуванні знань, тощо. Виклики сьогодення підштовхують замислитися не лише над тим, яким чином буде оформлено засіб подання інформації а й за допомогою яких платформ, ресурсів, сайтів можна охопити поданий матеріал. Завдання науковців: максимально наблизити здобувача до навчальної сфери, обгорнувши його доцільною інформацією, зважаючи на галузь вивчення та припіднести інформацію лаконічно, просто, зрозумілота доступно. Задля ефективного впровадження е-посібника ми повинні чітко розуміти його функції та завдання. У сучасності електронний посібник постає в ролі засобу навчання.Засіб навчання – це об’єкт, який використовується для засвоєння знань, формування досвіду пізнавальної та практичної діяльності. Засіб навчання суттєво впливає на якість знань здобувачів, їх розумовий розвиток та професійне осмислення. Навчальний посібник – це комплекс зібраної максимально дотичної інформації з коректним викладом з предмету та галузі, яку опановує здобувач. Головні завдання посібника посібника умотивувати, доповнити або замінити при необхідності підручник.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/4294
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15930
ISSN: 2786-5274
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4(18) НАУКА.pdf6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.