Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204
Назва: Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств
Інші назви: Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: маркетингова стратегія
інтеграція
інфраструктура овочевого ринку
інфраструктура овочевого ринку
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інтелект ХХІ
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В., Гуменюк А. В. Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств. Інтелект ХХІ. Випуск 2. 2021. С. 22–26
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто формування маркетингової стратегії на основі агропромислової інтеграції як форми вертикального кооперування підприємств сільського господарства з підприємствами технологічно пов’язаних сфер. Доведено ефективність сукупності підприємств, організацій і ринкових інституцій, які забезпечують ефективність взаємозв’язків (економічних, організаційно-технічних, інформаційних, комунікаційних, маркетингових, логістичних) між підприємствами овочевої галузі, внутрішнім ринком та кінцевими споживачами овочевої продукції. Представлено головні елементи інфраструктури: біржі, аукціони, оптові ринки овочевої продукції, міські ринки, збутова мережа підприємств і переробної сфери. Запропоновано й узагальнено підходи до формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств, її характерних рис і ознак, що дають право розцінити її як багатовимірну, складну, динамічну, ієрархічно структуровану систему та визначити її особливості.
Опис: https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-2.4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Formuvannia marketynhovoi stratehii intehratsii ovochevykh pidpryiemstv.pdf369,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.