Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Назва: Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід
Автори: Войтовська, Алла Іванівна
Ключові слова: асистент вчителя
інвалідність
подолання бар’єрності
суспільство
Дата публікації: 2022
Видавництво: Луцьк (електронне видання)
Бібліографічний опис: Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Опис: https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття_Войтовська Асистент.pdf591,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.