Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Назва: | Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід |
Автори: | Войтовська, Алла Іванівна |
Ключові слова: | асистент вчителя інвалідність подолання бар’єрності суспільство |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Луцьк (електронне видання) |
Бібліографічний опис: | Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. |
Опис: | https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття_Войтовська Асистент.pdf | 591,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.