Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16760
Назва: Особливості використання онлайн-сервісу Coolors для підтримки інклюзивного навчання
Автори: Криворучко, Інна Ігорівна
Ключові слова: COOLORS
інклюзія
інклюзивне навчання
дальтонізм
Дата публікації: 2024
Видавництво: Умань (електронне видання)
Бібліографічний опис: Криворучко І.І. Особливості використання онлайн-сервісу Coolors для підтримки інклюзивного навчання. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : XV Всеукр. науково-практ. конф. для молод. учених та здобув. освіти, м. Умань, 25–26 квіт. 2024 р. Умань, 2024. С. 98–100.
Серія/номер: УДК;004:[37+001](06)
Опис: https://drive.google.com/drive/folders/1FKJc_-pBwDuf3E276mOmp8MTy257MxJ4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16760
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Криворучко СІТОН.pdf696,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.