Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Назва: Моделі двомовного навчання в середній школі США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: двомовна освіта
модель білінгвального навчання
американська школа
Дата публікації: 2014
Видавництво: Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу»
Бібліографічний опис: Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу». – 2014. – № 1. – Режим доступу : (25)http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.html
Серія/номер: УДК [37(73)+811(07)](043);
Короткий огляд (реферат): Двомовна освіта як невід’ємна частина полікультурної освіти належить до єдиного цілісного освітнього підходу, є визначною особливістю змісту освіти державних шкіл Сполучених Штатів Америки останньої третини ХХ – початку ХХІ століття. У статті автором охарактеризовано найбільш ефективні моделі двомовного навчання, які практикуються в американських середніх навчальних закладах і відрізняються метою, в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання та іншими показниками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeli_dvomovnogo_navchanna_v_cerednii_shkoli_SHA.pdf241,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.