Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Назва: | Моделі двомовного навчання в середній школі США |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | двомовна освіта модель білінгвального навчання американська школа |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу» |
Бібліографічний опис: | Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу». – 2014. – № 1. – Режим доступу : (25)http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.html |
Серія/номер: | УДК [37(73)+811(07)](043); |
Короткий огляд (реферат): | Двомовна освіта як невід’ємна частина полікультурної освіти належить до єдиного цілісного освітнього підходу, є визначною особливістю змісту освіти державних шкіл Сполучених Штатів Америки останньої третини ХХ – початку ХХІ століття. У статті автором охарактеризовано найбільш ефективні моделі двомовного навчання, які практикуються в американських середніх навчальних закладах і відрізняються метою, в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання та іншими показниками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modeli_dvomovnogo_navchanna_v_cerednii_shkoli_SHA.pdf | 241,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.