Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092
Назва: Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії
Автори: Скоморох, Леся Михайлівна
Ключові слова: наочність
діяльність
Дата публікації: 2015
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Скоморох Л.М. Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії // Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ
Серія/номер: УДК / ББК;57.574 / 28.081я43
Короткий огляд (реферат): У наш час в психолого-педагогічній та методичній літературі зазначається різноманітність трактувань наочного навчання, видів наочності, класифікацій засобів наочності. У науковій літературі і шкільній практиці термін «наочність» вживається, в основному, у трьох сенсах. По-перше, як певний об’єкт (засіб наочності), по-друге, деяка властивість (наочність реальних предметів, явищ, мислення), по-третє, певна діяльність людини (сприйняття засобів наочності, їх використання)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skomoroh.pdf575,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.