Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯВінницька, Оксана Анатоліївна
2021-06-11Формування соціального пакета на підприємстві: вітчизняний і зарубіжний досвідиМоргай, Лілія Анатоліївна
2021-11-18Вплив мотивації персоналу на підвищення ефективності діяльності організаціїШиманський, М.М.
2021-11-18Мотивація як ефективний чинник підвищення продуктивності персоналу на підприємствіКраснова, Х.Д.
2021-11ВПЛИВ МОТИВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇПачева, Наталія Олександрівна; Подзігун, Світлана Миколаївна
2021-11-18УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК ОДИН З ВАЖЛИВИХ НАПРЯМІВ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІБарвінок, Наталія Володимирівна
2021Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри.Горенко, Мар'яна Вячеславівна