Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6454
Назва: Особливості організації рекламно-інформаційної діяльності музею в соціальних мережах
Автори: Куценко, Сергій Юрійович
Ключові слова: музей
соціальні мережі
комунікація
Інтернет
Дата публікації: 2016
Видавництво: Майдан
Бібліографічний опис: Куценко С.Ю. Особливості організації рекламно-інформаційної діяльності музею в соціальних мережах / С.Ю. Куценко // Двадцяті Сумцовські читання: збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції «Музей у глобальному світі: інновації та збереження традицій», 18 квітня 2016 р. – Х. : Майдан, 2016. – С. 45-52.
Серія/номер: УДК;069.01 : 745/749 :929 : 930
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання використання популярних соціальних мереж у музейній діяльності. Обґрунтовано переваги застосування можливостей соціальних мереж музеями у своїй науково-дослідній та просвітительській роботі та аналізуються їх недоліки. Досліджено ступінь інтеграції українських музеїв в популярні соціальні мережі – «ВКонтакті», «Однокласники», Facebook і мікроблог Twitter.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6454
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf384,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.