Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625
Назва: | Моніторинг якості виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі |
Інші назви: | Мониторинг качества воспитания учеников в общеобразовательном учебном заведении |
Автори: | Коберник, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | моніторинг якість виховання загальноосвітній заклад розвиток особистості передумови саморозвиток саморегулція індикатор вихованості активність взаємодія |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 373.3 |
Короткий огляд (реферат): | У статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти та етапи моніторингу. Доводиться, що провідним індикатором визначення якості виховання учнів у загальноосвітній школі є рівень їх життєвої активності, яка розглядається з одного боку як рівень фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого, передумовою подальшого її саморозвитку та саморегуляції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
monitory`ng_yakosti_vy`xovannya_uchniv_v_zagal`noosvitn`omu_navchal`nomu_zakladi.pdf | 455,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.