ФДСО, ФМ, ФПО: Recent submissions

  • Залізняк, Алла Миколаївна (Київ, 2023., 2023-11-21)
    У статті предметом розгляду є форми педагогічного партнерства закладу дошкільної освіта та батьків з фізичного виховання дошкільників. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні таких теоретичних методів, як аналіз, ...
  • Залізняк, Алла Миколаївна (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка: Видавничий дім «Гельветика», 2023., 2023-09-27)
    У статті предметом розгляду є співпраця вихователів з батьками у формуванні мовленнєвої особистості дошкільника. Метою статті є дослідження сутності поняття «мовленнєва особистість» та педагогічної співпраці вихователів ...
  • Цибулько, Анна Олександрівна (Видавничий дім «Гельветика», 2023-01-31)
    Стаття присвячена теоретичному аспекту навчання читанню дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку. Зокрема, розглядається вплив порушень мовленнєвого розвитку на успішність оволодіння дитиною грамотою, а ...
  • Волошин, Петро Миколайович (ВПЦ: "ВІЗАВІ", 2021-12-29)
    Перед сучасними закладами вищої освіти мистецького спрямування стоять складні завдання, орієнтовані на реалізацію творчої індивідуальності, майстерності й підвищення рівня професійної майстерності музиканта. У статті ...
  • Черніченко, Людмила Анатоліївна (Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2022)
    У навчально-методичному посібнику детально представлений діагностичний та методичний матеріал для використання в практиці дитячих закладів різного профілю, які займаються питаннями психолого-педагогічного вивчення дітей ...
  • Черніченко, Людмила Анатоліївна (Věda a perspektivy, 2023)
    У статті визначено, що діти дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями потребують особливої уваги не тільки логопеда, але і інших спеціалістів закладу дошкільної освіти, які є учасниками навчально-виховного процесу. ...
  • Черніченко, Людмила Анатоліївна (Освіта. Інноватика. Практика, 2023)
    Стаття присвячена характеристиці та аналізу порушень мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку. У кожній країні є діти з важкими порушеннями мовлення, якi потребують особливих умов навчання та виховання. На сьогоднi дуже ...
  • Білан, Валентина Андріївна (Умань ВПЦ "Візаві", 2022-12)
    У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку мовлення молодших школярів із загальним недорозвиненням мови. Розглянуто особливості прояву загального недорозвинення мови в молодших ...
  • Бабій, Інна Володимирівна (Візаві, 2023-10-30)
    Робочий зошит створено на основі розробленої робочої програми з курсу «Арт-терапія в інклюзивній освіті». В ньому зібрано різні техніки арт-терапії для знайомства та діагностики. Під час терапії людина вчиться не тільки ...
  • Кривохижа, Анатолій Михайлович (Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 145 с., 2020)
    Програма викладання курсу «Мистецтво балетмейстера» розрахована на чотирі роки,кожен рік навчання починається з теоретичного розділу з питань, на які мають дати відповідь студенти на екзаменах у кінці кожного року. ...
  • Заєць, Світлана Сергіївна; Полєхіна, Вікторія Миколаївна (Київ : Компринт, 2023. – 123с., 2023)
    Навчальний посібник укладено відповідно до освітньо-професійної програми «Соціальна робота» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, навчальної та робочої програми освітнього компоненту «Педагогіка сімейного виховання». ...
  • Трофаїла, Наталія Дмитрівна (Візаві, 2021)
    у навчально-методичному посібнику описані сучасні тенденції розвитку адаптивного фізичного виховання, фізичної культури людини з відхиленнями у стані здоров'я. активному засвоєнню матеріалу сприятимуть тексти лекцій, вимоги ...
  • Карнаух, Леся Петрівна (Візаві, 2021)
    Навчальний посібник з курсу «Етнопсихологія» включає лекції, плани семінарських занять, завдання для самостійної роботи, тематику ІНДЗ, питання для підсумкового контролю, глосарій та рекомендовану літературу до кожного ...
  • Авраменко, Оксана Олександрівна (Візаві, 2020)
    Навчально-методичний посібник укладено у відповідності до навчального плану дисципліни «Історія психології». Розглянуто основні поняття історії психології, проблеми предмета дисципліни у його динаміці розвитку, основні ...
  • Дука, Тетяна Миколаївна; Підлипняк, Ірина Юріївна (Візаві, 2021)
    Навчально-методичний посібник розроблений на підставі освітніх програм для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання. В посібнику представлено програми різних видів педагогічних практик, визначено мету, ...
  • Кравчук, Неля Павлівна (Візаві, 2021)
    У навчально-методичному посібнику висвітлено загальні питання становлення та розвитку соціальної педагогіки як галузі педагогічної науки, що вивчає закономірності соціально-культурної адаптації людини, групи, суспільства ...
  • Дука, Тетяна Миколаївна; Підлипняк, Ірина Юріївна (Візаві, 2020)
    Навчально-методичний посібник розроблений на підставі освітніх програм для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання. В посібнику представлено програми різних видів педагогічних практик, визначено мету, ...
  • Кравчук, Неля Павлівна (Візаві, 2020)
    У навчально-методичному посібнику висвітлено загальні питання становлення та розвитку диференційної психології як галузі психологічної науки, що вивчає індивідуально-психологічні відмінності між людьми.
  • Кравчук, Неля Павлівна (Візаві, 2022)
    У навчально-методичному посібнику розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування здоров'язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки та способи ...
  • Мельникова, Ольга Миколаївна (Візаві, 2022)
    У навчально-методичному посібнику висвітлено загальні питання становлення та розвитку превентивної педагогіки як галузі педагогічного знання. Представлено основні напрями превентивної педагогіки, розкрито її сутність, ...