Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Назва: Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей
Інші назви: COGNITIVE-COMMUNICATIVE APPROACH FOR NON-LINGUISTIC EFL STUDENTS TEACHING
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність
англійська мова
когнітивно-комунікативний підхід
навчальна діяльність
ситуативність навчання
міжкультурна професійна взаємодія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Sciences of Europe
Бібліографічний опис: Комар О.С. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. «Sciences of Europe» мультидисциплінарний науковий журнал. 2021. № 71. С. 38 - 41.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано необхідність реалізації когнітивно-комунікативного підходу як одного з най-більш ефективних у навчанні іноземної мови на немовних спеціальностях. Визначено зв’язок між комуні-кативним і когнітивним підходами до організації лінгвістичної освіти, оскільки суттєві характеристики пізнавального процесу зумовлюються вивченням мови як засобу навчання, пізнання і комунікації. Пред-ставлено педагогічні умови та методи, щоб забезпечити успішну реалізацію даного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Kognityvno-komunikatyvnyi pidhid do navchannya angliiskoi movy studentivnemovnyh specialnostei.pdf310,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.