Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15068
Назва: | Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту Open educational e-environment of modern University, special edition (2019). |
Інші назви: | ВИКОРИСТАННЯ ДАВАЧІВ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ |
Автори: | Терещук, Сергій Іванович Колмакова, Віра Олексіївна |
Ключові слова: | мобільне навчання технологія навчання мобільні пристрої сенсори давачі вимірювання фізичних величин Google Science Journal (Науковий журнал) фізичний експеримент STEM-освіта. |
Дата публікації: | 24-вер-2019 |
Видавництво: | Open educational e-environment of modern University, special edition (2019). |
Бібліографічний опис: | Терещук С.І., Колмакова В.О. Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту Open educational e-environment of modern University, special edition (2019). Електронний ресурс. Режим доступу:https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/200/pdf |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто поняття «давач», («сенсор», «датчик») в системі шкільного фізичного експерименту. Обґрунтовано можливість застосування давачів на уроках фізики: перетворення вхідного сигналу у вихідний супроводжується перетворенням одного виду енергії в інший (згідно закону збереження енергії), а робота давачів заснована на фізичних явищах (фізичних ефектах або принципах), які описуються відповідними фізичними законами. В статті розглянуто методичні аспекти застосування мобільного додатку Google Science Journal на уроках фізики. Вказаний додаток дозволяє використовувати давачі мобільного пристрою для проведення фізичного експерименту. Як приклад розглянуто фронтальну лабораторну роботу «Визначення періоду коливань математичного маятника». Запропоновано методику її проведення за двома варіантами: перший передбачає традиційну техніку і методику проведення експерименту, а другий підхід — із застосуванням мобільного додатку Google Science Journal. В статті показано, що застосування давачів смартфонів на уроках фізики має перспективи в контексті STEM-освіти. Таким чином, використання розглядуваного додатку є на часі і потребує подальших науково-методичних досліджень щодо застосування його в системі шкільного фізичного експерименту у старшій школі. Мобільний додаток Science Journal може бути використаний для підключення зовнішніх давачів, що матиме позитивний вплив для впровадження STEM-освіти та використання Arduino при демонстрації фізичних дослідів учителем фізики. Підключення давачів з використанням мікроконтролера Arduino є особливо перспективним в проведенні творчих лабораторних робіт з фізики. |
Опис: | https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/200/pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15068 |
ISSN: | 2414-0325 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
200-Текст статті-1174-3-10-20191008.pdf | 1,52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.