Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Назва: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ
Автори: Возна, Зоя Олександрівна
Ремех, Тетяна Олексіївна
Ключові слова: педагогіка
інтеграція
громадянська та історична освітня галузь
модельні навчальні програми
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Бібліографічний опис: Возна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52
Серія/номер: УДК;37.016:94:37.017.4
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6.pdf375,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.