Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
Назва: Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики
Автори: Ковтанюк, Максим Сергійович
Ключові слова: фахова компетентність
критерії
показники
майбутні вчителі інформатики
професійна підготовка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Наукові перспективи
Бібліографічний опис: Ковтанюк М.С. Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. Перспективи та інновації науки. 2024. № 4(38). С. 299–309. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004]:[331.54-047.22](045)
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та обґрунтовано критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. З метою визначення критеріїв сформованості досліджуваного феномена встановлено співвідношення понять «критерій» та «показник». Визначено такі критерії фахової компетентності майбутніх учителів інформатики: ціннісно-мотиваційний, змістовопроектувальний, операційно-технологічний, особистісно-рефлексивний, які безпосередньо співвідносяться з компонентами досліджуваного феномена
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
ISSN: 2786-4952 Online
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Перспективи КМ.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.