Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
Назва: | Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики |
Автори: | Ковтанюк, Максим Сергійович |
Ключові слова: | фахова компетентність критерії показники майбутні вчителі інформатики професійна підготовка |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Наукові перспективи |
Бібліографічний опис: | Ковтанюк М.С. Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. Перспективи та інновації науки. 2024. № 4(38). С. 299–309. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004]:[331.54-047.22](045) |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено та обґрунтовано критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. З метою визначення критеріїв сформованості досліджуваного феномена встановлено співвідношення понять «критерій» та «показник». Визначено такі критерії фахової компетентності майбутніх учителів інформатики: ціннісно-мотиваційний, змістовопроектувальний, операційно-технологічний, особистісно-рефлексивний, які безпосередньо співвідносяться з компонентами досліджуваного феномена |
Опис: | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266 |
ISSN: | 2786-4952 Online |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Перспективи КМ.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.