Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-12Формування системи діагностики та управління економічною безпекою підприємств агропродовольчої сфериБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-05Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвиткуБержанір, Інна Анатоліївна; Бержанір, Анатолій Леонідович; Білошкурський, Микола Васильович; Вінницька, Оксана Анатоліївна; Гарник, Олена Анатоліївна; Каричковський, Василь Дмитрович; Кірдан, Олександр Петрович; Петренко, Павло Степанович; Стойка, Віталій Олександрович; Стойка, Сергій Олександрович; Коган, Наталія Юріївна; Чирва, Ольга Григорівна; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Богашко, Олександр Леонідович; Пачева, Наталія Олександрівна; Слатвінський, Максим Анатолійович; Бондарук, Ігор Сергійович; Мельничук, Юлія Миколаївна; Станіславчук, Наталія Олексіївна; Чвертко, Людмила Андріївна; Барвінок, Максим Володимирович; Демченко, Тетяна Анатоліївна; Бовкун, Ольга Анатоліївна; Гарматюк, Олена Валентинівна; Корнієнко, Тетяна Олександрівна; Побережець, Наталія Борисівна; Мігус, Ірина Петрівна; Подзігун, Світлана Миколаївна; Ящук, Тетяна Анатоліївна; Акулов, Михайло Григорович; Бербец, Тетяна Миколаївна; Кирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна; Поворознюк, Інна Миколаївна; Слатвінська, Леся Анатоліївна; Штангеєва, Надія Іванівна; Мельник, Вячеслав Вікторович; Дем’янишина, Олеся Андріївна
2019-04Соціальна і демографічна статистикаБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-01Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарюванняБовкун, Ольга Анатоліївна
2019Обґрунтування системи показників для стратегічного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємстваБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-01КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-04Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах туристичної сфери УкраїниБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-01ОБҐРУНТУВАННЯ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВАБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-05Формування концепції стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств як головного фактору оптимізації бізнес-процесівБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-11Мотивація як інструмент підвищення результатів діяльності персоналу підприємстваБовкун, Ольга Анатоліївна